Nampak teman lelaki curang depan mata, gadis 'park' kereta nangis tepi jalan

Oleh: Zuzu Yasmine

Orang yang belaku curang tak akan rasa sakit dicurangi, tapi mereka yang pernah terluka akibat kehadiran orang ketiga tentunya tidak akan melakukan perkara itu pada pasangan mereka kelak. Bukan mudah nak pertahankan hubungan yang terbina, nak-nak lagi jika hanya sebelah pihak sahaja yang berjuang pertahankan hubungan tersebut.


Curang depan mata

Lagi sedih apabila lihat pasangan yang selama ini dipercayai berlaku curang di depan mata. Itulah yang dilalui gadis ini Miezanaaszreen apabila dilihat gagal menahan kesedihan setelah mendapati teman lelakinya curang bersama perempuan lain di hadapannya.

Kenapa tak hargai yang ada depan mata?

Menerusi video di TikTok itu, dia yang bertambah kecewa apabila melihat pengkhianatan tersebut berlaku di depan matanya. Bagaikan rasa tidak dihargai dia telah berhenti sebentar semasa memandu untuk meluahkan segala rasa sedihnya.



Dia yang tidak menyangkakan insan yang sudah dianggap penting dalan hidupnya sanggup melakukan perkara itu terhadapnya.

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata warganet turut bersimpati dengan nasib yang menimpa gadis tersebut. Malah, ramai yang memberi kata semangat dan meminta gadis itu move on, ramai juga mendoakan agar gadis ini bertemu dengan seseorang yang lebih baik selepas ini.

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen