Ingatkan gadis belasan tahun rupanya, nenek berusia 53 tahun

Jika dilihat sekali imbas, tidak sangka dirinya merupakan wanita yang berusia 53 tahun. Malah, bertambah tidak percaya apabila dirinya juga sudah bergelar seorang nenek.


Wanita bernama Puspa Dewi ini menjadi tumpun warganet apabila wajahnya persis anak dara dan tidak seperti umur sebenarnya.

Antara yang menjadi tumpuan adalah gambar Puspa bersama suaminya pada tahun 1993 dan tahun 2020 ketika mereka sudah mempunyai cucu. Foto tersebut menjadi tumpuan apabila wajahnya kini tidak sama seperti dahulu bahkan dikatakan lebih cantik.


Foto tersebut dibanjiri dengan pelbagai komen positif dari netizen yang rata-rata kagum dengan kecantikan wanita tersebut yang sama sekali tidak berubah.

Dalam posting yang lain, Puspa juga berkongsi foto ketika dirinya sedang bersenam pada usia 35 tahun dan 53 tahun.

“Sejak dulu saya tetap bersemangat untuk bersenam dari zaman sekolah hingga sekarang,” kongsinya.

 

Lebih memukau warganet apabila melihat penampilan Puspa pada sambutan hari lahirnya yang ke-53 tahun. Gaun yang sederhana itu membuatkan Puspa kelihatan sangat elegan dan seperti seorang remaja.

Rata-rata warganet sangat terpukau dengan kecantikan Puspa hingga ada yang bertanya adakah dirinya seorang manusia yang sebenar atau sebaliknya.

“Ini manusia atau vampire?” komen netizen pada gambar tersebut.

Anda masih keseorangan?

840,369 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah laman web cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen