Gara-gara ada hubungan sulit dengan isteri orang, seorang lelaki dibelasah teruk

Kejadian yang berlaku di Kepala Batas itu bermula apabila seorang wanita telah mengambil keputusan untuk merakamkan detik-detik cemas yang dilihatnya sewaktu berhenti di persimpangan lampu isyarat merah lalu gambar-gambar tersebut telah dibawa ke balai polis berdekatan untuk siasatan lanjut.

Dengar bunyi jeritan dan minta tolong

Menurut wanita yang merupakan saksi kejadian, suara jeritan meminta tolong itu membuatkan dia rasa tertanya-tanya ditambah pula  dengan tingkah laku lelaki-lelaki tersebut yang mencurigakan.

Berpunca daripada rasa tidak puas hati

Menurut Ketua Polis Daerah Seberang Perai, Asisten Komisioner Noorzainy Mohd Noor, kejadian berlaku angkara mangsa yang tidak melunaskan hutang sebanyak RM2,300 dan mempunyai hubungan sulit dengan isteri suspek yang berusia 32 tahun ketika dia menjalani hukuman di penjara.

"Pada masa yang sama, mangsa turut dipercayai menggunakan nama isteri suspek untuk membuat pinjaman daripada along"

-Noorzainy-

Mempunyai rekod jenayah lampau

Turut didapati ujian saringan air kencing yang dijalankan ke atas suspek mendapati ketiga-tiganya positif dadah.

"Suspek utama yang mempunyai 12 rekod janayah lampau dan dan dua rakannya yang mempunyai lima serta enam rekod lampau kini direman.

-Noorzainy-

 

 

 

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen