Rindu ex, suara merdu lelaki menyanyi di tangga sekolah tarik perhatian ramai

Cinta zaman sekolah bukan perkara yang asing lagi kedengaran. Namun sebagai manusia biasa, siapalah kita mahu menidakkan ketentuan Yang maha Esa jika berlakuknya perpisahan di pertengahan jalan.

Tular video seorang pelajar sedang menyanyi di tangga dek kerana hubungannya dan kekasih terputus di tengah jalan.

Mengakui perkara sebenar

Susulan video yang telah tular itu, pemilik suara berkenaan yang dikenali sebagai Ramadan tampil mengakui bahawa apa yang ditulis oleh kawannya di dalam video itu adalah benar belaka.

Dia yang akan menduduki SPM tahun ini menjelaskan bahawa pada November tahun lalu hubungannya dan kekasih terputus di tengah jalan dan dia masih belum 'move on' akan perkara tersebut.

Walau bagaimanapun menurut pemuda berkenaan kini dia ingin fokus dalam pembelajaran terlebih dahulu memandangkan dia perlu menduduki peperiksaan SPM pada tahun ini.

Saya boleh gantikan tempat ex awak

Ruangan komen video itu terus dibanjiri dengan komen-komen yang mencuit hati apabila sebahagian daripada para gadis menyatakan bahawa mereka sedia untuk menggantikan tempat bekas kekasihnya.

 

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen