Hargai minat suami, isteri hadiakan kereta 'sport' seperti dalam video 'game'

Permainan video game bukanlah lagi benda baru dalam kalangan anak muda masa kini. Memang tidak dapat dinafikan apabila seseorang itu cenderung kepada permainan video game sepenuhnya akan menyebabkan mereka tidak peduli hal sekeliling.

Bagaimanapun, isu tersebut tidaklah dianggap serius oleh pasangan ini apabila si isteri tetap menyokong hobi suami yang suka bermain permain video game sehingga si isteri menghadiahkan sebuah kereta yang mempunyai ciri-ciri sama seperti dalam permainan video game yang dimain oleh suaminya.

@ernibougass

Alhamdulillah Thumma Alhamdulillah. Thanks for everything sayang❤️ i love youuuu to the moon and back. Gittew🤪 #SmileStrong2021 #fyp #bougasbeauty

♬ JAB SE MERA DIL - Sachiin J Joshi & Nargis Fakhri & Navneet Kaur Dhillon & Ali Asgar Agha & Vivan Bhathena & Mona Singh & Sabina Chema & Monisha Haseen & Tara Devani & David Broughton

 

Perkongsian video Tiktok milik 'ernibougass' itu dihujani dengan ribuan komen yang rata-ratanya mencemburui pasangan seperti mereka dan berharap agar mereka juga dikurniakan isteri yang memahami bukan sahaja melibatkan hobi bahkan juga kerjaya mereka.

'Hope bakal isteri saya macam ni'

Isteri idaman

'Semoga sentiasa diluaskan rezeki'

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen