Terkejut dikaitkan dengan isu Blackpink, Nazim Othman mohon maaf secara terbuka

Hari ini telah gempar mengenai pelakon Janna Nick yang dikatakan bersikap kurang sopan dengan mengeluarkan perkataan sensitif kepada salah seorang anggota kumpulan Blackpink iaitu Lisa Manoban.

Belum selesai lagi isu tersebut, timbul pula isu salah faham sehingga menyebabkan pelakon Nazim Othman turut terpalit dengan kontroversi yang sedang hangat ini.

Komen cetuskan salah faham

Situasi yang tidak disengajakan itu bermula dengan hantaran komen yang ditulis oleh Nazim Othman pada salah satu gambar yang dimuat oleh Janna Nick di akaun Instagram @jannanickstudios.

Permohonan maaf secara terbuka

Bagaimanapun, pelakon drama Takdir Yang Tertulis itu telahpun memohon maaf secara terbuka di story Instagram miliknya sekaligus mengakui bahawa komen tersebut tidaklah bermaksud ingin menghina atau menyinggung perasaan sesiapa.

"Saya tak bermaksud nak menghina atau tidak hormat sesiapa dalam apa juga cara. Saya komen sebab macam tak percaya dengan apa yang saya tengok. Saya minta maaf kalau ada salah faham."

-Nazim Othman-

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen