Lepas ayah 'pergi', anak sebak rupanya ayah selalu pujinya di pejabat

Perwatakan seorang ayah sukar untuk dibaca susulan sifatnya yang kelihatan dingin dan seperti tidak endah itu membuatkan terkadang anak-anak gerun untuk mendekati ayah mereka.

Namun, di sebalik wajahnya yang serius dan perwatakannya yang selalu dingin ada kelembutan hati yang tersimpan meskipun hal itu tidak dipamerkan kepada anak-anaknya.

Sama juga kisahnya dengan seorang warga Twitter yang selesa disapa Mirul Adzim apabila perkongsiannya mengenai arwah ayahnya yang dikatakan tidak pernah puji serta ambil kisah tentang minatnya dalam bidang jurufoto.

Bagi mengekspresikan rasa bangganya terhadap si anak, rupa-rupanya selama ini arwah ayah menceritakan rasa bangga dan kagum itu dengan kawan sepejabat.

Sebak itu hanya tuhan yang tahu tambahan pula kini ayahnya tiada lagi untuk dia peluk serta mengucapkan terima kasih di atas sokongan yang dia berikan selama ini.

 

Meninjau di ruangan komen pula rata-ratanya mempunyai pendapat yang sama mengenai sifat dan perwatakan ayah mereka bilamana di luar mereka kelihatan tegas seperti tidak ambil kisah serta ada juga yang menyifatkan perangai seorang ayah ini adalah unik.

Ayah ada keunikan tersendiri

Zahirkan sayang dengan cara berbeza

 

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen