"Nak tengok didi & friend je!" - Gelagat adik menangis bila tukar 'channel' lain tarik perhatian

Memegang gelaran 'sulung' dalam kalangan adik beradik pastinya mencabar kerana perlu berdepan dengan pelbagai perangai pelik adik beradik lain dan selalunya anak sulung ini lebih banyak mengalah kerana lebih pentingkan yang namanya 'kedamaian'.

Selain merupakan anak harapan ibu dan ayah, anak sulung juga merupakan model terbaik untuk adik-adik di bawahnya kerana anak sulung merupakan contoh terdekat walaupun adakalanya anak sulung ini lebih menonjol dengan perangai menjengkelkan adik-adik yang lain.

Pun begitu, setelah melihat video Tiktok yang dikongsikan oleh HaikalNiel ini pastinya membuatkan ramai para gadis di luar sana cair dan tak keruan serta ada juga yang ingin menjadi seperti budak tersebut yang bernama Rania yang dianggap bertuah kerana memiliki abang seperti Haikal.

 

 

Video itu memaparkan respon adiknya sewaktu Haikal cuba untuk mengalihkan siaran kartun kegemaran kepada video yang sedih.

Selain memuji kecomelan si adik, ruangan komen juga dipenuhi dengan pujian yang memuji cara Haikal melayan karenah adiknya dan menganggap lelaki yang pandai menjaga budak-budak ini 'limited edition'.

 

Lelaki idaman

'

 

'Nak jadi Rania'

Anda masih keseorangan?

884,287 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah laman web cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen