"Dialah pemenang sebenar."- Lagu ciptaan selalu menang, bakat Ezra Kong terima pujian

Ruang media sosial terus dipenuhi dengan isu sensasi Anugerah Juara Lagu 35 malam tadi. Meskipun sudah selesai semuanya namun, nama individu ini terus menjadi bualan orang ramai berkenaan dengan bakatnya.

Tak menyerlah di atas pentas dan mungkin ada segelintir yang tak mengenalinya tetapi siapa sangka dia memiliki bakat yang luar biasa iaitu menulis lagu dan dialah Ezra Kong.

"

Lagu ciptaan terus menerus juara

Pemilik nama ini telah menulis pelbagi jenis lagu yang mana kebanyakan lagu-lagunya bukan sahaja berjaya mendapat tempat di hati pendengar bahkan juga sudah beberapa kali tersenarai dalam Anugerah Juara Lagu sebelum ini dan sekaligus meraih kemenangan di atas pentas penuh berprestij itu termasuklah yang terbaharu lagu 'GILA'.

Sehingga kini namanya terus disebut dan dijulang oleh warganet susulan kejayaan yang sekali lagi berjaya diraih malam tadi iaitu lagu 'Gila' dan 'Belenggu Rindu'.

 

'Pemenang sebenar'

'Dia memang berbakat'

'Komposer terbaik'

 

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen