Tak nampak kelibat di majlis pernikahan Nabila, netizen 'syak' Pu Riz tak diundang?

Oleh: Zuzu Yasmine

Semalam, Noor Nabila kakak kepada usahawan terkenal Neelofa selamat melangsungkan perkahwinan dengan Engku Emran.

Berdasarkan gambar dan video yang tular di media sosial, majlis tersebut dihadiri dengan keluarga dan kenalan rapat pasangan tersebut.

Tak nampak kelibat PU Riz?

Bagaimanapun, menjadi persoalan dalam kalangan netizen apabila pendakwah bebas PU Riz yang dikatakan sebagai tunangan Neelofa tidak kelihatan ketika majlis tersebut berlangsung.

Perkara tersebut menjadi bahan bualan di laman Twitter yang tertanya-tanya akan keberadaan PU Riz di majlis Noor Nabila dan Engku Emran.

Difahamkan, teman lelaki kepada Athisha Khan iaitu adik kepada Neelofa turut serta memeriahkan majlis perkahwinan kakaknya itu.

Mungkin ada urusan lain

Sehubungan dengan itu, rata-rata netizen beranggapan bahawa PU Riz mempunyai urusan kerja di luar negeri menyebabkan dirinya tidak dapat menghadirikan diri ke majlis tersebut.

Sebelum ini tular akan hubungan PU Riz dan Neelofa yang sudah mengikat tali pertunangan dan bakal melangsungkan perkahwinan tidak lama lagi.

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen