Kongsi moment perkahwinan Neelofa, Shalma Aina digelar wartawan tak berbayar oleh netizen

Oleh: Zuzu Yasmine

Selepas berminggu-minggu bermain teka teki, akhirnay selebriti dan usahawan popular, Neelofa selamat bergelar isteri kepada jejaka pilihan hatinya iaitu pendakwah muda, Muhammad Haris bin Mohd Ismail atau PU Riz.



Meskipun mengenakan niqabnya, Neelofa kekal anggun dengan busana serba putih sedondon dengan PU Riz yang kelihatan tenang sepanjang majlis pernikahan tersebut.

Terima kasih Shalma Aina

Teruja akan perkahwinan selebriti tersebut, netizen sangat berterima kasih kepada seorang personaliti televisyen iaitu Shalma Aina berkongsi moment perkahwinan Neelofa bersama pasangannya.



Difahamkan, Shalma Aina berkongis moment indah perkahwinan Neelofa dan PU Riz di Insta Stroy miliknya. Sampai bertitik-titik membentuk garisan lurus jika dilihatnya.

Sampai titik-titik

Wartawan tak berbayar

Netizen juga turut mengakui bahawa akan melihat ke Instagram personaliti televisyen tersebut dalam satu minit disebabkan perkahwinan Neelofa.



Memang terasa macam ada dekat majlis kahwin Neelofa bila tengok Insta Story Shalma Aina, setiap sudut dia punya cover.

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen