Jalan laju seperti kawad, pengantin lelaki terbawa-bawa 'rehersel' di kem askar ketika sanding

Sewaktu berlangsungnya majlis perkahwinan, memang tak dinafikan pasti akan berlaku pelbagai situasi yang melucukan berlaku sehingga menyebabkan menjadi perhatian para tetamu yang hadir.

Bagi pasangan pengantin yang mengimpikan majlis mereka berjalan lancar pastinya akan rasa janggal dengan perkara itu kerana melihat majlis orang lain nampak teratur adalah perkara yang diharapkan oleh pasangan yang lain juga.

'Bila kahwin dengan askar...'

Pun begitu, seorang pengguna Tiktok yang dikenali sebagai Ryna telah berkongsi video yang menyaksikan gelagat suaminya yang berjalan laju sewaktu menuju ke pelamin.

Menurut Ryna, suaminya adalah seorang askar dan disebabkan itu dia jadi terbiasa dengan situasi kawad di tempat kerja sehingga terbawa-bawa ketika berjalan ke pelamin.

Gelagat itu bukan sahaja menjadi hiburan buat Ryna sebagai seorang isteri tetapi juga menjadi perhatian pengguna Tiktok yang lain apabila melihat video tersebut sekaligus berkongsi kisah pengalaman mereka sewaktu bersanding.

'Keras waktu bergambar'

'Selalu kena tinggal kat belakang'

'Kejar masa lah tu'

 

'Ala kesiannya...'

 

 

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen