Muka kecewa masuk kereta, rupanya puasa terbatal setengah jam sebelum berbuka

Memasuki sahaja bulan Ramadan, kaum wanita akan berdepan dengan pelbagai cabaran antaranya adalah berperang dengan diri sendiri agar tidak datang bulan(haid) pada bulan tersebut supaya dapat berpuasa penuh kerana itu merupakan impian kebanyakan wanita setiap tahun menjelang bulan Ramadan.

Susulan perkara tersebut, dapatlah kita lihat momen-momen kekecewaan kaum wanita ini apabila impian mereka ingin berpuasa penuh selalu tidak kesampaian.

Hasrat puasa penuh tak kesampaian

Perkongsian video di Tiktok oleh pengguna platform tersebut dapatlah kita saksikan gambaran atau reaksi kaum wanita di luar sana yang mengalami detik-detik ini apabila puasanya automatik terbatal ketika mengetahui telah datang haid ketika berpuasa dan apa yang lebih menyedihkan adalah waktu haid tersebut datang menghampiri waktu berbuka.

Video yang menerima lebih daripada 14 ribu tontonan itu jadi perhatian ramai orang sekaligus membanjiri ruangan komen yang menyaksikan pelbagai pengalaman mereka berhubung situasi yang sama.

 

'Kita alami nasib yang sama'

'Sabar ajelah'

 

'Syukurlah Allah bagi cuti'

'Pahala puasa still dapat'

 

 

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen