Netizen Israel 'koyak' akaun Twitter diserang 'squad' netizen Malaysia?

Sebelum ini kita telah dikhabarkan dengan berita duka yang menimpa saudara muslim kita di Gaza apabila mereka telah diserang oleh tentera Zionis Israel disebabkan perebutan masjid Al-Aqsa pada 27 Ramadan lalu.

Perkara itu telah memuncakkan amarah seluruh dunia kerana sikap tidak berperikemanusiaan mereka sejak puluhan tahun dahulu dan masih berlanjutan hingga ke hari ini.

Bagaimanpun, puak Islam tidak berdiam diri dan pada Selasa malam tentera Hamas telah melepaskan sebanyak 130 peluru berpandu di Tel Aviv sehingga menyebabkan banyak kemusnahan berlaku di sekitar bandar Israel dan ramai yang terkorban dalam kejadian tersebut.

Topik 'Koyak' jadi bualan

Tidak hanya dengan itu, media sosial juga dibanjiri dengan perkembangan semasa kejadian di sana sehingga sedar atau tidak telah berlakunya serangan balas oleh 'Netizen Malaysia' terhadap kenyataan seorang warga Twitter yang berpihak kepada Israel dan pastinya mencuit hati walaupun pada hakikatnya rasa marah tu hanya tuhan yang tahu.

'Jangan main-main dengan Netizen Malaysia'

'Malulah tak tahu koyak'

'Tayang peluru berpandu homemade'

 

 

 

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen