'Member' hilang bila minta tolong, tunang sanggup datang bantu tunda motor

Orang tua-tua pernah berpesan, kalau sukakan seseorang jangan tengok pada rupa paras sebaliknya nilai hatinya dahulu kerana cantik itu bonus.

Situasi itu mungkin boleh digambarkan dengan pasangan ini bilamana tunangnya sanggup datang tolong tunda motornya yang rosak di saat kawan-kawan yang lain buat endah tak endah sahaja.

Minta tolong member tak dilayan

Perkongsian video oleh pengguna Tiktok yang dikenali sebagai Afiq Azri bagaimanapun telah mencuri perhatian pengguna platform tersebut yang rata-ratanya bangga dengan dirinya yang ikhlas menerima tunangnya tanpa menjadikan keadaan fizikal dan rupa paras sebagai kayu ukur dalam memilih pasangan.

Meninjau ke ruangan komen, ramai mendoakan kebahagiaan yang berkekalan untuk Afiq dan pasangan sekaligus menitipkan pesan agar menjaga tunangnya dengan baik kerana boleh dikatakan dia seorang gadis yang 'limited edition',sanguup susah dan senang bersama.

'Jangan lupa perngorbanan dia'

 

'Susah nak cari macam ni'

'Hargai dia bang'

'Dia macam tu sebab sayang'

 

 

 

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen