Pelik lelaki tak dikenali teman sampai 'member' datang, tak sangka rupanya ada niat nak kenal

Setiap orang ingin sekali rasa mencintai dan dicintai namun tak semua orang berani untuk meluahkan dek kerana rasa takut lebih mengatasi segala-galanya seperti yang berlaku kepada pasangan ini.

Pelik lelaki tak dikenali teman 

Seorang pengguna Tiktok yang dikenali sebagai Deksyaa telah memuat naik sebuah video yang menyaksikan kehadiran seorang lelaki ketika dia sedang menunggu kawannya di perhentian bas.

Niat nak kenal rupanya

Dia yang tidak mengenali lelaki itu hanya membiarkan sahaja sehinggalah gadis itu berkongsi kisah bagaimana lelaki itu sebenarnya ada niat ingin berkenalan dengannya.

 

 

Perhati sejak sekolah

Dek kerana terlalu ramai pengguna platform tersebut teruja dengan perkongsian video tersebut membuatkan Deksyaa akhirnya mendedahkan bahawa lelaki tersebut merupakan kawan sekolah yang sudah lama melihatnya hanya dari jauh.

Apabila meninjau ke ruangan komen, rata-ratanya cukup teruja dengan kisah yang dikongsikan oleh Deksyaa dan memang tak dinafikan bahawa memiliki lelaki yang baik dan mempunyai sifat pelindung seperti lelaki itu merupakan satu anugerah. Beruntung Deksyaa!

'Bukti tak semua lelaki jahat'

'Susah nak jumpa orang macam ni'

'Mulianya hati'

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen