Jadi contoh yang baik, ini senarai artis turun padang jadi sukarelawan PPV

Oleh: Zuzu Yasmine

Susulan kakitangan kesihatan di Pusat Pemberian Vaksin (PPV) Covid-19, Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) telah membuka peluang kepada orang awam untuk menjadi sukarelawan bagi membantu menguruskan proses vaksinasi Covid-19.

Atas kesedaran sama-sama mahu membebaskan negara daripada pandemik COVID-19, penggiat seni seperti pelakon sanggup turun padang membantu kerajaan mengendalikan proses vaksinasi dan pengurusan COVID-19.

Antara Artis terkenal yang terlibat termasuklah Fizo Omar, Nazim Othman, Amelia Henderson, Anna Jobling, Puteri Aishah, Adam Shaz dan ramai lagi.

Melihat posting di Instagram, beberapa artis berkenaan membuat perkongsian pengalaman mereka sewaktu menjadi sukarelawan di PPV.

Fizo Omar

 Nazim Othman 

Puteri Aishah

Amelia Henderson

Anna Jobling

 Adam Shah

Sherry Al Hadad & Nadiya Nisa

 Aniq Suhair

Terima kasih bantu frontliners!

Sehubungan dengan itu, rata-rata netizen memuji akan tindakan mereka yang terlibat dalam program sukarelawan tersebut selain menyatakan bahawa ia satu contoh yang baik buat para belia.

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen