"Cadangan tetap cadangan..." -Akui kenyataan terima kritikan, netizen gesa Nik Abduh mohon maaf

Nama Nik Mohamad Abduh yang merupakan ahli parlimen Bachok sebelum ini pernah menjadi bualan wargamaya susulan muat naik kenyataannya yang tidak bersetuju dengan saranan kibarkan bendera putih bagi mendapatkan bantuan.

Akui kenyataan terima kritikan

Susulan perkara tersebut, Nik Abduh dalam satu kenyataannya di laman Facebook akui ramai yang menyelar pendapatnya sekaligus meminta agar dia memohon maaf.

 

Namun, kelihatannya Nik Abduh masih kekal dengan pendapatnya yang menurutnya sentiasa tegar untuk mengajak rakyat Malaysia berfikir secara dalam dan teliti.

"Seruan saya, lawan Covid-19 dengan kesatuan, doa dan usaha yang berterusan atau mudahnya lawan Covid-19 dengan cara anjuran agama."

"Saya sentiasa yakin, sebahagian besarnya adalah hasutan dan tipu daya iblis..."

-Nik Abduh-

Sentiasa menelusuri sunnah

Di samping itu, dalam kenyataan tersebut beliau turut mengingatkan orang ramai agar sentiasa menelusuri sunnah nabi dan menjaga adab serta akhlak lebih-lebih lagi ketika musim pandemik ini.

"Janganlah ketika Allah menurunkan bencana Covid-19, Allah mengangkat akhlak, adab dan susila daripada kita semua...Terus menelusuri sunnah nabi."

-Nik Abduh-

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen