Tak puas hati lepas didapati bersalah, ADUN buat kecoh luar mahkamah tanda protes

Masih hangat isu yang dibahaskan oleh orang ramai sejak semalam berkenaan dengan penanaman durian di sebuah Hutan Simpan secara haram di Raub.

Bagaimanapun, pihak berkuasa berjaya mengambil alih kes tersebut sekaligus memberkas individu yang terlibat secara langsung ataupun tidak terhadap pencerobohan hutan secara haram itu.

ADUN buat kecoh di balai polis

Selepas kejadian itu, timbul pula isu baru membabitkan ahli Parlimen kawasan berkenaan yang dikatakan telah membuat provokasi di sebuah balai polis berhubung kes tersebut.

 

Video itu menjadi tular di media sosial sekaligus menjadi perhatian ramai susulan melihat tindakan seorang anggota polis dalam menangani situasi tegang pada ketika itu apabila mereka enggan meninggalkan kawasan mahkamah walaupun sudah beberapa kali polis meminta untuk bersurai.

Selain berang dengan sikap pihak berkenaan, rata-rata netizen turut memuji sikap tegas yang ditunjukkan oleh anggota terbabit dalam menjalankan tugasnya untuk memastikan orang ramai sentiasa patuh kepada SOP tanpa mengira pangkat dan darjat. 

'Polis tu wakilkan rakyat bersuara'

'Terbaik abang polis'

 

'Dah langgar SOP lepastu marah orang'

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen