Dah bertudung pun kerap 'post' gambar, netizen tanya Izara nak hijrah ke nak lawa?

Sejak akhir-akhir ini, boleh dikatakan ramai selebriti yang mula memperlahankan langkahnya untuk bertudung meskipun ada sebahagiannya yang masih lagi dalam proses mencuba dan belum sempurna sepenuhnya.

Nak hijrah ke nak lawa?

Justeru itu, sewajarnya bagi kita menyokong dan mendoakan yang baik-baik untuk penghijrahan mereka agar kekal istiqomah dengan pilihan untuk menjadi yang lebih baik namun, sebaliknya pula yang terjadi apabila ada mulut-mulut individu di luar sana yang terus menghentam dan tak kurang juga yang menyindir.

 

Hal itu nyata turut terjadi kepada Izara Aisyah yang mana penghijrahannya turut menjadi pertikaian sebahagian netizen susulan melihat artis berkenaan yang sering memuat naik fotonya bertudung labuh di media sosial.

'Abaikan je, yang penting niat'

Meninjau pula ke ruangan komen, rata-ratanya berharap agar Izara terus cekal dengan mengabaikan segala kritikan orang ramai dan pegang teguh akan niatnya untuk berhijrah.

'Jangan baca komen negatif'

 

'Dia memang lawa dari dululah'

'Moga istiqamah'

 

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen