Meronta nangis tahan sakit, Hafiz Mahamad sebak tengok isteri jadi mangsa buatan orang

Usawahan kosmetik dan juga influencer, Hafiz Mahamad telah berkongsi detik hitam yang terjadi kepada isterinya melawan sakit dek kerana perbuatan dengki 'individu misteri'.

Isteri terkena buatan individu misteri

Susulan insiden, Hafiz telah membuat sesi live bersama pengikutnya di Instagram bagi menjelaskan kepada orang ramai akan situasi yang sedang menimpa keluarganya ketika ini.

 

@tsukinoai

Ingat satu je, Allah tu ada☝🏻from: IG Live @hafizmahamad official

♬ Horror, cinematic, ambient - Kirill Kharchenko

 

Dalam waktu yang sama, dia turut berkongsi pengalaman jatuh bangunnya dalam bisnes bersama isteri tercinta sehingga berjaya sampai ke tahap ini, namun tiada dayanya untuk menolak kemungkinan terhadap sifat dengki segelintir pihak akan kejayaannya.

Rumusan 'live' Hafiz Mahamad

Bagi yang mungkin terlepas sorotan live Hafiz, seorang pengguna Twitter dengan menggunakan nama @anas_aqasha77 ada berkongsi rumusan penuh semasa sesi itu berlangsung.

Itulah antara cabaran sebagai seorang usahawan, bukan sahaja membabitkan untung rugi, bahkan juga akan melalui peringkat di mana bila kita akan menjadi perhatian ramai orang. 

Meskipun segelintir pihak menjadikan kita sebagai inspirasi mereka namun, tak dinafikan ada juga yang sebaliknya. Memang tak masuk akal, moga Hafiz Mahamad sekeluarga sentiasa dilindungi.

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen