Sebak pertama kali anak ajak tidur, mula perasan lepas berubat. -"Saya ingat itu mind set je..."

Perkongsian usahawan kosmetik, Hafz Mahamad selepas isterinya didapati terkena gangguan makhluk halus benar-benar meruntun hati.

Dia sehingga menyalahkan diri atas kejadian yang menimpa keluarga kecilnya sekaligus memohon maaf andai ada perbuatannya menyakiti mana-mana pihak sebelum ini.

Anak bersikap pelik lepas berubat

Terbaharu, menerusi muat naik hantaran di IG Story, Hafiz mendedahkan perangai pelik anaknya pula, Raisya Arissa selepas mereka mendapatkan rawatan dari pengalam perubatan Islam.

 

Buat pertama kali ajak tidur sama

Menurut Hafiz, dia sebak apabila buat pertama kali anaknya berusia 2 tahun itu mengajaknya untuk tidur di ruang kerja di bahagian bawah.

Jelas usahawan itu, sebelum ini dia merasakan itu perkara biasa kerana akui dia jarang menghabiskan waktu dengan keluarga.

"Saya ingat mind set je, sebab saya kurang masa dengan dia..."

"Tapi kenapa baru semalam dan harini dia buat perkara yang sama. Itu persoalan yang ada dalam diri saya."

-Hafiz Mahamad-

Dalam pada itu, Hafiz dalam entrinya turut memberitahu bahawa tujuan dia berkongsi perkara tersebut hanya untuk menyedarkan masyarakat supaya jangan sesekali terjebak dalam aktiviti seperti itu.

Selain itu, dia juga tidak bermaksud untuk menunjuk kemewahan, sebaliknya digunakan untuk membantu orang ramai.

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen