Imran 'viral' dipuji tak sombong, siap lambai peminat walau dari jauh

Bagi yang mempunyai aplikasi Tiktok pasti kenal Imran. Dia sering menyajikan 'content' lucu berkenaan dengan dirinya. Walaupun tanpa suntingan khas tetapi keiistimewaan yang ada pada dirinya masih membuatkan pengikut terhibur dengan setiap videonya.

Imran viral mesra peminat

Pun begitu, meskipun namanya kini meningkat naik, namun dia masih merendah diri dan perkara itu juga telah dibuktikan oleh pemilik akaun bernama bee_.gafar di aplikasi Tiktok.

 

 

Dalam perkongsian itu menyaksikan gelagat Imran ketika menyedari dia rupanya sedang dirakam secara senyap. Walaupun pada ketika itu sedang rancak berbual dengan rakan-rakannya tetapi masih berkesempatan melambai dari kejauhan.

"Comel gila..."

Menjengah pula ke ruangan komen, rata-ratanya tak henti memuji pemuda itu sekaligus akui ketampanan wajahnya ketika berperwatakan normal , maklumlah sewaktu membuat 'content' riak wajahnya sedikit berbeza.

"Baguslah, tak sombong"

"Pelik bila dia normal"

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen