Cucu terlampau aktif, atuk terpaksa gantung TV tinggi melangit elak kena panjat

Di fasa awal kanak-kanak mengalami proses tumbesaran, mereka akan terdedah dengan dunia baru yang menyaksikan pelbagai ragam serta gelagat umat manusia di sekeliling mereka.

Justeru itu, tidak seharusnya kita menyekat kebebasan anak-anak untuk terus meneroka dunia  mereka dengan mencuba pelbagai perkara baru.

TV gantung jadi perhatian

Jadi, tidak hairanlah jika segelintir kanak-kanak dilihat agak lasak sehingga ibu bapa naik pening dengan perlakuan mereka seperti yang dilalui oleh pasangan ini.

 

 

Dalam perkongsian Ziesulaiman, menyaksikan kedudukan TV di rumahnya diletakkan agak tinggi sehingga menghampiri siling rumah.

Ujar Zie, kini rumahnya saling tak tumpah seperti berada di klinik sewaktu menunggu nombor giliran untuk dipanggil masuk bilik doktor.

"Serius ingatkan dekat klinik"

Menjengah ke ruangan komen, rata-ratanya turut menyangka dia berada di klinik mengenangkan keadaan TV tergantung itu, mujur ruangan kapsyen ada dimaklumkan.

 

 

"Kena baca banyak kali"

"Nasib tak dekat siling"

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen