Bersesak semata nak 'selfie'? Polis serbu pam minyak 'viral' suruh pengunjung bubar

Kehebatan penyebaran info menerusi media sosial memang tidak dapat disangkal lagi. Dengar sahaja ada lokasi menarik, sekelip mata ia terus menjadi tumpuan pengunjung baik pada hari biasa atau hujung minggu.

Begitulah juga yang sedang menjadi tarikan ketika ini apabila tular beberapa 'posting' dari warga netizen akan keunikan sebuah stesen minyak yang terletak di Genting Highland.

Stesen minyak 'viral' diserbu polis

Disebabkan keunikan itu, orang ramai berpusu-pusu memenuhi perkarangan lokasi semata-mata untuk mengambil gambar sehingga tanpa sedar telah menyukarkan pengunjung lain untuk mengisi minyak.

 

 

Walaubagaimanapun, menerusi hantaran Ammarawr di Tiktok, stesen minyak itu tidak semena-mena telah diserbu oleh pihak polis dengan meminta agar pengunjung tidak berkeperluan segera bersurai kerana terlalu sesak.

"Punyalah susah nak isi minyak"

Rata-ratanya menganggap ia tindakan sewajarnya kerana sifat pentingkan diri pengunjung itu hanya menyukarkan keadaan sahaja.

"Menyusahkan orang..."

 

"Aku nak isi minyak pun kena halau"

Mana tidaknya, ada juga yang meluahkan kekesalan apabila mereka yang perlu singgah di situ terpaksa mematikan hasrat kerana terlalu penuh.

"Sanggup pergi jauh2"

 

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen