Suami bawa masuk perempuan lain dalam rumah, isteri amuk, pecah pintu pakai lesung batu

Oleh: Shasha Zack

Betapa kecewanya hati seorang isteri tatkala mengetahui suaminya curang di belakang sampai tergamak membawa masuk perempuan lain ke rumah mereka.

Itulah kisah yang tular hari ini, apabila seorang wanita memuat naik video bukti kecurangan suaminya hingga dia mengamuk di luar pintu bilik.

Nekad pecahkan tombol pintu pakai lesung batu

Difahamkan, wanita ini yang telah berpisah dengan suaminya berang apabila mengetahui lelaki tersebut bersenggama dengan wanita laindi dalam bilik yang peuh dengan barang-barang miliknya.

Jijik dengan kelakuan lelaki tersebut, wanita ini mengamuk di luar menyuruh bekas suami membuka pintu untuk dia mengemas segala barang miliknya.

 

@dewi1992neus

 

♬ suara asli - dewi @rahma

"Kau dahla langsung tak bayar nafkah, ada hati nak bawak masuk betina dalam rumah!."

Namun begitu, suami wanita ini yang difahamkan enggan menurut permintaan suaminya membuatkan wanita ini hilang sabar dan mengetuk pintu bilik dengan lesung batu sehingga pecah.

@dewi1992neus

 

♬ suara asli - dewi @rahma

"Tengok ni muka lelaki curang. Ni pulak betinanya..."

Setelah beberapa ketika mengamuk dan berusaha membuka pintu dari luar, akhirnya wanita ini berjaya memasuki bilik tersebut dan terus merakam wajah bekas suami dan pelakor tersebut.

Dalam video, dapat dilihat kekecewaan seorang wanita yang dikhianati bekas suami, namun tetap tabah mengharungi kecurangan di depan matanya

 

@dewi1992neus Balas @aiiliia ♬ suara asli - dewi @rahma

 

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen