10 tahun cerai masih tiada pengganti, wanita akhirnya ajak ex rujuk semula - " Hati masih sayang."

Oleh: Shasha Zack

Jodoh pertemuan di tangan Tuhan. Walau berapa jauh dan berapa lama sekalipun terpisah, jika sudah takdir bakal bersama sehidup semati, pasti akhirnya bersatu semula.

Hal ini berkait rapat dengan satu perkongsian video yang tular hari ini, mengenai seorang wanita yang terpisah lama dengan bekas suami, akhirnya bersatu semula.

10 tahun terpisah, ajak kahwin semula

Difahamkan telah 10 tahun bercerai, wanita ini tiba-tiba memberanikan diri menghantar mesej buat bekas suami, mengajak untuk rujuk semula. Dia juga siap meminta persetujuan dengan kadar segera untuk memudahkan proses mencetak borang nikah.

 

"Masih sayang, sebabtu takde pengganti..."

Lebih mengharukan, ternyata kedua-duanya masih menyayangi antara satu sama lain. sebab itulah masing-masing masih tiada pengganti walau telah 10 tahun berpisah.

Pada awalnya, bekas suami dilihat bagaikan tidak percaya dengan ajakan wanita ini namun akhirnya bersetuju setelah meluahkan rasa kasihnya masih ada buat wanita ini.

 

@nad_ieyya After 10 years divorce and finally aku decide ajak dia kawin .. sorry and thanks even 10 kali aku buang kau dalam life aku tapi until now kau still tunggu aku ..🥺🥲 sorry ..😔 #takkansiakandia #fyp ♬ original sound - bibiqairina

 

@nad_ieyya Setahun 5 gambo .. jadi laa buat ada ada ..😂🤣#newbietiktok ♬ оригинальный звук - BiZ

"Mesti dia turun barang dengan hati berbunga.."

Meninjau ke ruangan komen, rata-rata netizen turut berbunga-bunga melihat perbualan pasangan ini yang bagaikan pasangan bercinta.

Malahan ramai yang mendoakan agar pasangan ini dipermudahkan urusan perkahwinannya.

"Ya Allah permudahkan urusan diornag nak kahwin..."

"Bila dah jumpa someone yang betul, even jumpa sesiapa memang rasa serba tak kena..."

"Kalau masing2 masih sayang why not kan.."

 

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen