Lepas isu ayam, ramai kecewa 'coleslow' dekat KFC pula berwajah baru?

Saban hari, kita menyaksikan pelbagai luahan orang ramai berhubung hidangan sebuah restoran makanan francais yang terkenal iaitu KFC.

Kita menyaksikan perubahan yang ketara terhadap hidangan di premis berkenaan mulai dari masalah kekurangan stok ayam di hampir setiap cawangan, saiz ayam makin kecil dan yang terbaharu penggantian menu paling digemari pelanggan iaitu 'coeslow'.

'Coleslow' KFC berwajah baru?

Seperti yang dikongsikan pemuda ini, dia terkejut apabila mendapati 'coeslow' yang sebelum ini menggunakan kubis diggantikan dengan timun dan jagung bersalut mayonis.

 

@ezhrjmn

i want my coleslaw back :(((

♬ original sound - Abe

 

 

Sekian lama menjadi penggemar makanan itu, jelas sekali penggantian hidangan tersebut sukar untuk diterima olehnya.

"Nak coeslow dulu..."

Walaubagaimanapun, dalam hantaran lain pula dia memaklumkan bahawa isu ketiadaan stok 'coleslow' kebanyakkannya berlaku di KFC cawangan negeri Sarawak.

 

@ezhrjmn Reply to @rui__ned_ ♬ original sound - Abe

 

Rentetan itu, pihak pengurusannya menggantikan ia dengan 'salad timun'  seperti yang dapat kita lihat gambarannya dalam perkongsian pemuda itu.

"Macam semua KFC tak ada"

Hasil perkongsian itu, video tersebut menjadi tontonan lebih daripada ribuan penonton warganet selain membanjiri ruangan komen dengan pelbagai respon.

"Aku dahlah suka sayur KFC"

 

 

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen