Tak percaya bubur basi, lelaki berdebat dengan mek Thailand jadi perhatian

Sepanjang bulan Ramadan ini, kita menyaksikan pelbagai gelagat orang ramai berhubung hidangan yang dibeli di luar seperti bazar Ramadan dan tak kurang juga di kedai makan.

Rata-ratanya meluahkan kekesalan mereka di media sosial dengan harapan peniaga di luar sana mengambil iktibar dan dalam waktu sama pembeli juga berhati-hati membuat pilihan.

Lelaki berdebat dengan mek Thailand

Namun, tidak dilakukan oleh pemuda ini sebaliknya dia berjumpa terus dengan pemilik kedai untuk memaklumkan sendiri kepadanya rasa hidangan yang didakwa telah basi.

 

@aidielnjm_ Reply to @ikhwanrzl  Part 2  Maka berdebat la dia dgn si ila a.k.a mek Thailand #ohmalas makan #buburbasi ♬ original sound - Aidiel.

 

Menerusi video yang dirakam, menyaksikan detik lelaki berkenaan memanggil salah seorang staf di kedai tempatnya dan kawan-kawan berkumpul.

Dalam keadaannya tersipu-sipu, wanita berjubah hitam berjalan ke arah lelaki itu yang memintanya untuk rasa sendiri bubur tersebut.

Makanan ganti baru

Walau bagaimanapun, tiada sebarang pertelingkahan pun berlaku, sebaliknya bubur tersebut telahpun diganti dengan makanan lain.

Namun, gelagat mereka menjadi bahan tawa netizen mengenangkan kedua-duanya juga 'sporting', malah wanita berkenaan juga mengambil tanggungjawab penuh ke atas 'feedback' pelanggannya.

 

 

 

 

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen