Menangis dapat 'surprise' dari isteri, pegawai polis lap air mata buat ramai sebak - Dia mesti suami mithali."

Oleh: Shasha Zack

Suami dan bapa yang baik merupakan tunggak keluarga yang bahagia. Jika seorang lelaki itu sanggup buat apa saja demi keluarga malahan sejenis yang mudah terusik untuk hal melibatkan orang tersayang, pastinya dia merupakan ketua keluarga yang baik.

Begitulah yang berlaku pada seorang suami yang dia menitiskan air mata sewaktu menerima 'surprise' dari isteri mengundang air mata netizen.

"Reaction paling last tu sedihhnya.."

Perkongsian @alnazymlab di Tiktok meraih perhatian ramai yang turut sebak melihat pegawai polis yang bernama Tuan Zuhaidi mengelap air matanya.

Dalam video, difahamkan dia telah menerima kejutan hadiah dari isteri dan apabila lagu dinyanyikan, suami ini dilihat tidak dapat menahan sebak dan tersentuh dengan bait-bait liriknya.

 

@alnazymlab Reaction paling last tuu😭 #fyp #alnazymlab ♬ original sound - Alnazym_lab

"Air mata lelaki yang mengalir itu ikhlas..."

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen mengharapkan hubungan kekeluargaan lelaki tersebut kekal bahagia hingga ke syurga.

Dalam pada itu, mereka juga kagum melihat reaksi pegawai polis yang terus sebak, membuktikan dia seorang lelaki yang baik.

"Dia punya nak tahan nangis tu..."

"Dengan aku sekali menitik air mata.."

"Senyum2 pastu sebak sangat..."

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen