Tenang cedok nasi, ramai geram staf tak gelabah walau beratur makin panjang. -"Nak imsak dah..."

Sebuah premis yang menyajikan hidangan nasi kandar di Pulau Pinang menjadi perhatian warga netizen selepas salah seorang pelanggannya berkongsi suasana di sana.

Staf 'slow', pelanggan makin ramai

Menurutnya, sewaktu rakaman dibuat jam menunjukkan pukul 4 pagi yang mana ketika itu semua sedia tahu ia merupakan antara waktu untuk bersahur.

 

@_hahadii Ketapang jam 4 pagi… #nasikandarketapang #sahurrrr #fyp #fyppppppppppppppppppppppp #jamal #anti ♬ Sedih - Instrumental - Asraf Studio

 

Jika dapat dilihat pelanggan setia beratur di premis berkenaan untuk menikmati nasi kandar di awal pagi sehingga tidak kisah menunggu dalam tempoh yang lama.

"Dia letih kot"

Namun, apa yang membuatkan rata-ratanya sakit mata bilamana melihat cara kerja staf di situ yang sangatlah perlahan.

Ia sekaligus membuatkan mereka tertanya-tanya sekiranya dia tidak menyedari bahawa pelanggan makin ramai yang sedang menunggu giliran, tambahan pula waktu bersahur tidaklah lama mana pun.

"Ramai semalam menyerah"

"Dia memang macam tu"

Selain itu, ada pula mendedahkan bahawa staf itu memang bersikap demikian hatta dalam keadaan pelanggan tak ramai sekalipun.

 

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen