Jenuh mencari 20 hari, doktor pakar disangka hilang rupanya ‘berseronok’ dengan wanita lain

Oleh: Zuzu Yasmine

Baru-baru ini, kecoh di Indonesia akan seorang pakar perubatan yang didakwa telah hilang 20 hari tanpa jejak hingga mencetuskan kebimbangan ramai termasuk ahli keluarganya.

Kehilangan Dr. Faizal menjadi tanda tanya apabila barang peribadi seperti motosikal yang masih hidup enjinnya, kad pengenalan, selipar serta beberapa barang peribadi lain ditemui terbiar di kawasan jurang.

Hilang bersama kecurigaan.

Setelah barang tersebu mendapatkan pengesahan oleh isteri Dr. Faizal, misi menyelamat telah dilakukan oleh pihak berkuasa malah sepanjang 20 hari pelbagai cara dilakukan termasuklah menggunakan anjing pengesan.

Menurut isterinya sebelum hilang, Dr. Faizal dikatakan menyertai misi bantuan banjir di beberapa kawasan namun tidak sangka itu merupakan kali terakhir mereka bertemu.

Kehilangan lelaki berkenaan juga menemui beberapa kejanggalan hingga mencetuskan spekulasi bahawa terdapat hal buruk telah berlaku kepadanya.

Antara kejanggalan yang dinyatakan seperti pihak polis mendapat kad SIM Dr. Faizal ditukar berkali-kali, malah bau bangkai terhidu berhampiran motosikalnya selain lelaki berkenaan didakwa disorokkan jin.

@onehundred010 Balas @nurfaidahafid ♬ suara asli - Onehundred

Kantoi bersama perempuan.

Bagaimanapun, semuanya kantoi apabila lelaki berkenaan ditangkap sedang berdua-duaan bersama seorang wanita di bilik tidur di sebuah rumah penginapan. Malah, ketika diserbu kedua-duanya terlihat malu selain cuba menyorokan muka mereka.

@onehundred010 #fyp #viralvideo #dokterfaisal #selingkuhviral #kabarsulawesi #beritaterbaru ♬ bunyi asal - Mhd Aizzat - AizzatFromYT

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen