"Kereta ni untuk keselesaan anak..." - Ternampak kereta arwah Abam, Hidayah sebak terimbau kenangan lalu

Oleh: Shasha Zack

Tular satu video dari balu arwah Abam, Hidayah yang meluahkan rasa sebaknya ketika terlihat kereta yang pernah dinaiki bersama arwah Abam dahulu di jalan raya, baru-baru ini.

Kereta jenis Toyota Vellfire yang penuh dengan kenangan itu membuatkan Hidayah tidak dapat membendung rasa sayu dan mengimbau kenangan lalu.

 

"Hanya tinggal kenangan..."

Dalam video, Hidayah merakam kereta tersebut yang membelah jalan raya dengan coretan kata-kata penuh perasaan, merindui kenangan dengan arwah suami ketika mereka bersama menaiki kereta tersebut.

Dalam pada itu, Hidayah turut memohon doa agar perniagaannya terus berjaya agar mereka sekeluarga dapat hidup senang.

 

@hidayah_hamzah Hanya tinggal Kenangan Kereta Arwah Suami..Bila hamzah dah besar Ini la Kereta Ayah, Ayah penah cakp Kereta ini untuk keselesaan anaknya.. Doakan Bisness Ibu berjaya ❤️🥰#hanyatinggalkenangan #keretapenuhkenangan #dieyabeauty ♬ Kenangan Terindah - SAMSONS

"Sabar sis..."

Menjengah ke ruangan komen, ramai netizenbersimpati dengan Hidayah dan mendoakan agar wanita tersebut terus kuat dalam menempuh hidupnya sehari-hari bersama anak.

"Insyaallah ada rezeki kak..."

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen