Konon nak 'outstation', isteri serang suami di majlis nikah dengan bini kedua! - "Majlis apa ni!"

Oleh: Shasha Zack

Luluh hati seorang isteri apabila ditipu hidup-hidup oleh suami yang disangka bakal menjadi peneman hidup hingga ke akhir hayat.

Dikatakan ingin ke luar negeri, isteri ini terpempam saat mengetahui rupanya suami ke Lumajang, Indonesia untuk bernikah satu lagi.

"

"Saya isterinya, kamu tahu dia dah ada isteri?..."

Perkongsian @supriyanto di Tiktok menunjukkan isteri malang ini 'menyerang' rumah yang sedang berlangsungnya majlis pernikahan suaminya dengan isteri kedua.

Apa yang lebih membuatkan netizen sakit hati adalah ketika isteri ini bertanya pada bakal isteri kedua mengenai status suaminya, wanita itu mengangguk tenang namun masih selamba ingin meneruskan pernikahan.

@supriyanto2930

 

♬ suara asli - Supriyanto - m ridwan

"Sakit weh hati bini pertama..."

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen mengecam tindakan lelaki berkenaan yang snaggup mencurangi isteri sendiri malahan menipu untuk bernikah satu lagi.

Tambahan pula, mereka memuji tindakan isteri pertama yang tetap memberi salam sebelum 'menyerang' dan tidak segera meminta penceraian sebaliknya penjelasan dari suami.

"Kalau saya, terus minta pisah kat situ.."

"Ceraikan jangan dipertahankan..."

"Jangan selesaikan cara keluarga..."

 

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen