7 tahun kenal, Sofyank selamat berkahwin dengan 'student', video 'pre-wedding' gempak buat ramai teruja!

Oleh: Shasha Zack

Semalam, Youtuber yang terkenal dengan video 'editing' magisnya, Sofyank telah selamat diijabkabul dengan gadis pilihan hati.

Mas kahwin sebanyak 18 dinar bersama 5 dulang hantaran diberi pihak lelaki buat isteri tercinta dalam majlis serba indah di Kota Bharu, Kelantan.

"Kami kenal 7 tahun lepas, masa pergi sekolah menengah untuk mengajar.. kenal online je"

Menurut mStar, Sofyank,26 dia bercerita kisah pertemuan pertama mereka adalah ketika turun mengajar di sekolah menengah lamanya, lalu terjumpa dengan isteri, Nabilah Ramli, 24.

"Kami kenal di sekolah menngah 7 tahun lepas. Masetu saya datang untuk mengajar student. Masetu lah jumpa dia and kenal."

"Waktu tu saya tengah ambil Diploma Perakaunan di UITM, Tapah. Kenal kira online je. 2 tahun kenal, jumpa then terus in relationship."

Happy lepas kahwin

Berkongsi rasa teruja, Sofyank akui sangat gembira akhirnya dapat menamatkan zaman bujang dengan wanita pilihan hati yang sangat dicintainya.

"Perasaan lepas kahwin bahagia, akhirnya dapat hidup bersama."

Isterinya, Nabilah turut menyatakan perasaan sama dan merancang untuk tinggal bersama suami yang memang bekerja di Kuala Lumpur.

Video pre-wedding gempak, ramai teruja

Meraih perhatian 66 ribu penonton, video Pre-wedding Sofyank dan Nabilah mendapat sambutan ramai yang menyifatkan video ini sebagai sesuatu yang hebat.

Malahan netizen turut teruja menanti video perkahwinan mereka yang dianggarkan pasti lebih hebat dari ini.

Reaksi netizen

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen