6 bulan hilang, suami balik dengan 'scandal', relaks pakai baju 'couple' sedondon sambil pegang tangan

Oleh: Shasha Zack

Hancu hati seorang isteri apabila seorang suami yang disangka adalah pelindung, ternyata bersuka ria dengan perempuan lain disaat diri sedang hamil.

Itulah peristiwa tragis yang menimpa Jolly Hong, ketika dia mencoret luahan hati kecewanya di Facebook mengenai suaminya yang 'menghilang'.

Siap pakai baju couple, relaks pegang tangan skandal

Dalam video, Jolly menunjukkan tingkah mesra suaminya dengan wanita perempas itu, yang sedang memakai baju 'couple' sedondon dan berjalan sambil berpegangan tangan.

Difahamkan mereka kembali dari percutian di Bangkok, Jolly kecewa ketika dia sedang mengandungkan anak mereka, suaminya ini menghilangkan diri dan kembali semula dengan wanita lain.

Malah, lebih mengecewakan apabila suaminya langsung tidak membuat panggilan video dan nombor telefonnya tidak dapat dihubungi selama 6 bulan tersebut.

Anak dia pon ikut marah sekali

Tinjauan ke ruangan komen mendapati rata-rata netizen sangat marah dengan lelaki tersebut dan simpati pada wanita dan anaknya.

"Bila adults buat kesilapan, anak yang jadi mangsa..."

"Buang je sampah tu pada tempatnya..."

"Suami tak bertanggungjawab, kesian anak dengan wife dia..."

 

Anda masih keseorangan?

1,102,897 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen