Bapa curang ceraikan ibu dengan talak 3, anak pura2 tak tahu, ajak ayah buat video terakhir untuk kenangan

Oleh: Shasha Zack

Luluh hati anak-anak ketika mereka terpaksa mengukir senyuman dan ketawa namun dalam hati merintih dan mennagis mengenangkan ibu bapa tersayang rupanya sudah bercerai dalm diam.

27 tahun perkahwinan tidak menjanjikan kekal hingga akhir hayat, wanita tabah ini menangis dalam hati ketika melihat wajah bapanya yang penuh kepura-puraan dan sengaja menghasilkan pelbagai video bersama demi kenangan terakhir mereka.

@yusifadila Balas @krisenatalia 🥺🥺 Sebelum itu dimulai kami ngumpulin kenangan dulu kak 🥺 #yusifadila ♬ suara asli - Yusi Fadila NAMAKU

Ayah curang dengan perempuan lain, patutla tak balik rumah rupanya ada skandal...

Perkongsian @yusifadila meraih perhatian ramai yang turut simpati dengan kisah duka keluarganya, ketika terbongkar penipuan ayah kesayangan rupanya mempunyai wanita lain.

Malahan siap menceraikan ibu mereka dengan talak 3, bapa wanita ini meminta ibu mereka merahsiakan hal ini dari pengetahuan anak-anak.

Lebih sayu, rupanya alasan sebelum ini tidak balik ke rumah mereka adalah kerana bapanya telah bernikah dengan perempuan simpanan tersebut dan mengabaikan mereka sekeluarga.

@yusifadila

🥺 Perih Joji ......

♬ Glimpse of Us - Joji

Dituduh anak derhaka

Sudahlah menceraikan ibu mereka, wanita ini juga dituduh anak derhaka ketika dia membela nasib ibunya...

"27 pernikahan + 6 orang anak tak menjamin hubungan kekal..."

Perkongsian terkini dari wanita ini memuat naik gambar ibu dan ayahnya bersama memori mereka terdahulu membuatkan ramai sebak. Kata wanita ini, hubungan yang berpuluh tahun tidak menjanjikan kebahagiaan ketika bapanya tetap memilih untuk curang hingga membawa kepada bercerai.

@yusifadila

27 Tahun Pernikahan + 6 Orang Anak

♬ Glimpse of Us - Joji

Reaksi netizen

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen