Tak sengaja tertutup pintu lif, netizen sebak lihat warga emas dipukul lelaki baran

Seiring dengan kemajuan dunia, mungkin ramai tidak sedar bahawasannya kita mundur dari aspek memupuk nilai kemanusiaan dalam diri, terutamanya ketika bersama dengan orang yang lebih tua dari kita.

Pukul warga emas sebab tertutup pintu lif

Tidak perlu tengok jauh, cukup menghayati video yang dikongsikan oleh Bachtiar Yzo yang menyaksikan tindakan seorang lelaki baran mendepani warga emas di dalam lif.

 

Malu tersepit depan 'member'

Dia yang ketika itu hendak masuk ke dalam lif, hampir tersepit disebabkan lelaki warga emas berkenaan tidak sengaja tertekan butang tutup.

Berang dengan kejadian itu, dia kemudian bertindak menolak lelaki tua tersebut rapat hingga ke dinding lif sebelum mengasarinya di hadapan kawan-kawan yang lain tanpa rasa bersalah.

"Baru tahu langit tu tinggi ke rendah"

Lantaran peristiwa itu, dia kemudian dipukul pula oleh orang awam kerana tindakan mengasari warga tua itu dibawa hingga ke luar lif sekaligus menjadi perhatian mereka yang berada di tempat kejadian.

"Action dengan orang tua"

"Puas hati aku"

Bagaimanapun, warganet berpuas hati melihat keadaan lelaki terbabit yang sudah terkulai di hadapan lif kerana akhirnya dia mendapat balasan di atas perbuatannya tadi.

Malah, dia juga ditinggal sendirian begitu memandangkan kawan-kawannya yang lain telahpun lari menyelamatkan diri.

 

 

 

"Nasib baik tak pecah kepala"

 

 

 

 

 

 

Anda masih keseorangan?

1,113,912 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen