Tunggu pemandu leka, penunggang motor selamba rembat beg dalam lori

Oleh: Zuzu Yasmine

Tular di media sosial akan video yang memaparkan seorang penunggang motorsikal mencuri sebuah beg dari dalam sebuah lori.

Dalam video yang dimuat naik oleh pengguna TikTok dikenali sebagai Sha Liza itu dapat dilihat seorang penunggang motorsikal sedang memerhatikan sebuah lori.

@sha_liza17 Baguih dok ada..kami kat belakang sebok turun barang,dia kat depan rembat barang org..dah la nak jln jauh@#$%&-+()/🤬🤬🤬 #viral #viralvideo #viraltiktok #fypシ ♬ original sound - Bubih

Menyedari pemandu kenderaan sedang sibuk mengangkat barang di belakang lori, penunggang motosikal berkenaan menghampiri lalu membawa lari sebuah beg.

Dapat apa yang dimahukan, penunggang motosikal berkenaan segera meninggalkan kawasan tersebut.

@sha_liza17 Membalas kepada @mirul_truckers12 memang dah aim lama agaknya..#fypシ #fyp #viraltiktok #viralvideo #viral ♬ bunyi asal - sha_Liza

Difahamkan, penunggang motosikal tersebut telah mengambil dua dompet bersama sebuah telefon bimbit.

Melihat ke ruangan komen, rata-rata warganet berharap kejadian seperti ini menjadi pengajaran agar lebih berhati-hati. Malah, mereka juga menyarankan agar tidak meninggalkan barang peribadi di dalam kenderaan.

Sebab tu kena kunci pintu

Jadi peringatan bersama

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen