Video 'live' penuh tular, netizen kesal ada pihak cuma fokus 'buruk' Neelofa. -"Happy je main gift..."

Gara-gara mengabaikan 'gift' yang diberikan oleh pengikutnya sewaktu 'live' Tiktok, Neelofa teruk dikecam selain digelar angkuh oleh ramai pihak di luar sana.

 

"Saya tak kisah pun..."

Mengimbau kembali sorotan video 'live' yang tular, menyaksikan perbualan usahawan itu dengan suaminya PU Riz memaklumkan bahawa dia tidak kisah dengan 'gift' Swan yang diterima.

  

@partnernunha Founder & HQ mmg takkan ada rasa nk menghargai reseller. Kami dah cuba sehabis baik selama ni untuk buat sales dan backup HQ habis2an. Tapi apabila ada teguran HQ mmg takkan layan. Sampai bila HQ nk mendabik dada? Alangkan follower bagi gift pun tak dihargai. Ini kan reseller yg dah lepas ambik stock lepastu banyak mengadu dgn HQ pasal masalah2 dkt luar sana. Lagi la tak peduli. #neelofa #innainunha #innaineelofa #innainunhashahalam #innainunhakualalumpur #fyp #fypシ #fy #fypシ゚viral #fypage ♬ original sound - PartnerNunHa

Hal itu mengejutkan ramai sehingga suaminya menegur Neelofa dengan meminta agar isterinya mengucapkan terima kasih di atas pemberian berkenaan.

Seronok main 'gift' peminat

Bagaimanapun, mungkin ramai tidak melihat video 'live' tersebut versi penuh sehingga tidak semena-mena dia menerima tohmahan.

Menerusi perkongsian lain di Tiktok, menyaksikan gelagat Neelofa seronok bermain 'gift' yang diterima daripada peminat sewaktu sesi 'live'.

 

@indigovelvet4 #neelofa #neelofaharis #foryou #fyp ##harisismail #fypシ #lofa #nunha ♬ Left and Right (Charlie Puth) [feat. Jung Kook of BTS] [Sped Up Version] - sped up nightcore

 

Gelagatnya itu jelas sekali berbeza dengan versi yang tular sebelum ini.

"Sekali je dia tak nampak"

Menjengah ke ruangan komen, warganet luah kesal dengan sikap segelintir pihak yang suka mencipta kontroversi sehingga memperlihatkan sisi buruk seseorang.

"Sebenarnya banyak video main gift"

 

"Yang ni tak nak pula viral"

Lebih menyakitkan bilamana tindakan mereka berbuat demikian sekaligus menjadi punca perbalahan antara pihak yang terlibat.

 

"Kenapa cut yang negatif?"

 

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen