Penyokong Selangor FC mengamuk, tapi lagu & rekaan sepanduk pula jadi perhatian

Bagi peminat sukan bola sepak, mereka pastinya ingin melihat 'aksi' yang terbaik daripada pasukan pilihan.

Bukan ingin memberi tekanan, tetapi apabila pasukan kegemaran mereka sering menyajikan kekalahan kepada penyokong, pastinya mereka kecewa melihat prestasi itu.

 

Sepanduk dan lagu ultras Selangor jadi perhatian

Samalah juga dengan apa yang dilalui oleh penyokong dari Selangor FC apabila pasukan itu sekali lagi tewas di tangan PJ City (PJC) malam tadi dengan kutipan mata 0-1.

  

@jraxpower

🤯🤯

♬ original sound - jraxkdb

 

Usai perlawanan, mereka kemudiannya membuat provokasi di luar stadium sambil mengibar sepanduk dan bersorak melaungkan sesuatu seperti mempersoalkan prestasi pasukan itu yang dilihat makin merundum.

"Cantik pula banner diaorang!"

Tak dinafikan, ramai kecewa dengan keputusan itu, namun di sebalik kekocohan itu siapa sangka rata-rata warganet lebih tertumpu pada lagu serta rekaan sepanduk yang dibawa oleh penyokong kelab itu.

 

"Kreatif lah"

"Lagu pun best!"

Majoritinya memuji sentuhan rekaan pada sepanduk yang dibawa sehingga ada yang bertanya jika mereka akan menjualnya kepada orang ramai selepas ini.

 

 

 

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen