"Bukan penyokong Najib..." - Tiba2 buat kecoh luar mahkamah, identiti lelaki undang tanya

 

Sejak beberapa hari ini, media sosial terus dipenuhi dengan perkembangan semasa kes perbicaraan melibatkan bekas Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Abdul Razak.

Bukan itu sahaja, penyokong bagi pihaknya juga ikut sama turun padang bagi menjadi yang terawal mendengar keputusan mahkamah berhubung kes melibatkan bekas Perdana Menteri itu.

 

Video kekecohan luar mahkamah tular

Terbaharu, tular sebuah rakaman video menyaksikan seorang lelaki tak dikenali membuat kekecohan di luar Mahkamah Kuala Lumpur ketika sedang berlangsungnya perbicaraan kes 1MDB, sebentar tadi.

Kekecohan dan provokasi yang dibuat itu dilaporkan berlaku sekitar jam 12.10 tengahari dan kemudiannya ditahan polis bagi mengawal semula keadaan sebelum diiring keluar daripada mahkamah.

 

"Bukan penyokong Najib"

Bagaimanapun, penyokong setia Datuk Seri Najib Razak iaitu Datuk Seri Said Nazar menyatakan bahawa lelaki terbabit bukan dari kalangan penyokong Najib.

 

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen