Asalnya nak cuba pegang je, isteri terharu anggota ATM bagi suami peluang naik jentera

Semalam, pastinya merupakan hari paling bermakna buat seluruh rakyat Malaysia apabila diberi kesempatan sekali lagi untuk berkumpul bagi meraikan Hari Kebangsaan di Dataran Merdeka.

Dalam waktu sama, dapat juga kita lihat perkongsian orang ramai  menyaksikan suasana di sekitar dataran yang sememangnya meriah dengan kehadiran pengunjung dari pelbagai negara dan bangsa.

"Terima kasih abam askar"

Berkongsi pengalaman sama, dia bernama Nadiatul Farhanah ada memuat naik video suaminya yang juga mengalami cacat penglihatan berpeluang menaiki salah satu jentera milik Angkatan Tentera Darat Malaysia (ATM).

 

@nadiatul_farhana Terima kasih abam abam askar 🤩 beri peluang yang indah untuk suami saya ❤️ #raiseawarenessfortheblind #teguhbersamakeluargamalaysia #fyp #fypviralシ #MrRanggaPnNadia #semangatpatriotik #dataranmerdeka ♬ Saya Anak Malaysia - Dato David Aramugam & Nikki Palikat & Projector Band & Haoren & Priscilla Abby & Meer Nash & Jeryl Lee & Jenn Chia

 

Menurut Nadiatul, suaminya gemar 'melihat' perbarisan aset dan jentera keselamatan negara dengan cara mendengar bunyiannya.

Dapat naik jentera sekali

Bagaimanapun, pada hari itu suaminya berkesempatan menyentuh jentera tersebut dan lebih menggembirakan hatinya apabila diberi peluang untuk menaiki kenderaan tersebut dengan bantuan anggota di situ.

 

"Air mata saya tumpah"

Tumpang gembira dengan 'moment' itu, warganet tidak putus memuji selain luah sebak melihat tindakan anggota ATM di atas kesudian mereka menyantuni lelaki istimewa itu.

 

 

"Tak semua orang dapat peluang tu"

 

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen