Sebab Makanan Mampu Mengeratkan Perhubungan.

Siapa yang tidak suka makan? Pastinya makanan adalah keperluan setiap hari untuk menambah tenaga. Selain itu juga, ia mampu untuk mengeratkan perhubungan. Dengan dihiasi pelbagai corak dan kreativiti, ia mampu membuatkan pasangan tersenyum lebar melihat hidangan tersebut. Belum lagi makan, melihat saja sudah menjadikan dia teruja dan gembira.



1. Air tangan.

Jika seseorang mampu menghidangkan makanan tersebut sendiri dan mampu juga menyediakan masakan kegemaran pasangan dengan cukup sempurna, ia dapat menambat hati pasangan tersebut. Lebih-lebih lagi jika baru membina rumah tangga. Anda akan dapat melihat  si dia menikmati makanan tersebut dengan penuh berselera dan pastinya menyebabkan anda keriangan bukan?

2. Berbual.

Apabila makan bersama, anda dan pasangan dapat berborak dengan senang hati. Simpan elok-elok gajet anda supaya tiada gangguan semasa tempoh berbual. Berbuallah dengan tenang bersama pasangan. Jika boleh, ajaklah si dia ke tempat-tempat yang romantis agar kenangan itu dapat diingati sampai bila-bila.

3. Hadiah.

Sekiranya diberi pilihan samaada diberi bunga atau makanan, mana pilihan anda? Sudah tentunya makanan bukan? Bunga tidak dapat dinikmati, bahkan ia akan layu dalam tempoh masa tertentu. Buat penggemar coklat, sudah tentunya dia mengimpikan hadiah tersebut. Berikan surprise agar si dia merasa teruja dengan kehadiran hadiah tersebut.


Jadi, apa tunggu lagi. Mahukan gembirakan pasangan? Makanan adalah pilihan terbaik untuk diberikan kepada si dia. Selain murah, ia dapat menjimatkan kos anda. Hehehe Yang penting, kreatif dalam mempersembahkan hidangan tersebut. Barulah si dia terharu.


Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen