Keistimewaan Memiliki Pasangan Extrovert Dan Aktif.

Seorang yang mempunyai peribadi extrovert memiliki semangat yang jitu dalam melakukan sesuatu hal. Selalu dipandang hebat menurut kaca mata seseorang kerana mempunyai sifat yang berani untuk tampil berhadapan dengan orang ramai. Dia juga mudah mengadaptasi diri dalam memulakan perkerjaan yang baru. Apa lagi keistimewaan mereka? Jom, baca selanjutnya.



1. Ramah.

Sifatnya yang aktif membuatkan dia bersikap ramah apabila bertemu dengan orang lain. Mudah bersosial menjadikan dia seorang yang diminati oleh kebanyakkan orang dan mempunyai ramai kawan dalam hidupnya. Kemana sahaja dia pergi, pasti ada orang atau dia sendiri yang akan bertegur sapa sekiranya kenal. Jadi, jangan jealous ya. Kalau berlebihan sangat, tegurlah baik-baik.

2. Bersemangat.

Hidupnya tanpa aktiviti akan menyebabkan dia sangat bosan. Setiap hari mereka akan melakukan sesuatu untuk mengisi masa lapang atau membuat perkara yang berfaedah. Wajahnya sentiasa ceria sehingga orang kelihatan dia tiada masalah dalam hidup. Padahal, mungkin saja dalam wajah yang ceria tersebut terselindung segala kesedihan. Jika masalah yang ditanggung terlalu berat, dia akan menjadi seorang yang sangat pendiam dan ingin bersendiri. jadi, biarkan dia mencari ketenangan.

3. Pandai berbicara.

Berilah apa juga tajuk untuk dia bercakap, pasti banyak idea yang dibualkan. Hidup tanpa dia, tidak membosankan lebih-lebih lagi jika anda juga seorang yang suka bercakap. Tapi, jangan sampai bergaduh sudah. Hehe Kalau berhadapan dengan orang ramai untuk berucap sekalipun tiada masalah. Atau menguruskan pelbagai urusan, baginya mudah saja. Jadi, jika anda rasa kurang berkeyakinan untuk menguruskan sesuatu, serahkan kepadanya. Pasti dia boleh membantu.

4. Tegas.

Apabila sudah mempunyai anak, salah seorang perlu mempunyai sifat ini dalam rumah tangga. Ini bagi memastikan anak-anak sentiasa dalam kawalan dan lebih berdisiplin. Jika anda mempunyai pasangan begini. Beruntunglah. Senang kerja. Hehe Kalau dia seorang lelaki, dia boleh menjadi pemimpin yang baik dalam keluarga. Jika seorang wanita, dia dapat menguruskan rumah tangga dengan sempurna dan tip top.

5. Popular.

Disebabkan dia mempunyai ramai peminat, dia menjadi seorang yang popular dan disegani. Oleh itu, kebanyakkan selebriti mempunyai sifat ini. Anda pun bolehlah tumpang nama. Eh! Nak juga? Hehehe Pon boleh.


Jadi, karekter pasangan bagaimana yang menjadi pilihan anda? Apapun, jadilah pasangan yang saling lengkap melengkapi. Jika dia mempunyai kekurangan, kita tampung. Jika kita mempunyai kekurangan, dia bantu. Barulah syok hidup berdua. wink

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen