4 Jenis Lelaki Yang Akan Anda Temui Di Laman Cari Jodoh.

Oleh: Zuzu Yasmine

Biasanya wanita akan teragak-agak untuk membuat turut daftar dalam laman mencari jodoh walaupun ramai yang memberi maklum balas yang memuaskan dalam laman cari jodoh itu. Hal ini kerana, mereka takut tersilap langkah mahupun, lelaki yang ada di dalam laman cari jodoh itu tidak seperti yang mereka harapkan. Jadi mereka lebih suka memerhati dahulu sebelum membuat keputusan. Lelaki yang macam mana biasanya ada dalam laman cari jodoh ini? mari ketahui.



1. Lelaki yang mahukan pasangan.

Di dalam laman mencari jodoh ini, ada sahaja lelaki yang serius inginkan mendapat pasangan yang diharapkan. Mereka seperti ini akan terus memilih anda jika anda juga memberi reaksi yang positif terhadap mereka. Mereka ini juga bukan lah memilih yang inginkan terlalu menawan dan sempurna tetapi lebih memilih untuk sejuk di pandangan mata dan hatinya.

2. Lelaki yang belum bersedia hendak berkahwin tetapi inginkan teman.

Lelaki seperti ini mungkin mempunyai komitmen lain tetapi mereka ini mahu mengenali seseorang dengan niat untuk dijadikan rakan dan teman. Lelaki ini biasanya akan memilih sedikit dan mempunyai ramai teman berbual di dalam laman mencari jodoh itu. Mereka juga bukan seorang yang pemalu untuk memulakan perbualan.


3. Lelaki yang sudah berkahwin.

Jangan ingat lelaki bujang sahaja yang sibuk untuk mencari jodoh di laman sesawang seperti ini. Lelaki yang sudah berkahwin juga turut menyibukkan diri mereka untuk menambah cawangan yang telah mereka miliki. Mereka ini lebih terbuka dan tidak segan silu menyatakan hasrat hati mereka untuk memberitahu niat mereka.

4. Lelaki pemalu.

Mereka yang pemalu ini biasanya akan menggunakan laman mencari jodoh ini untuk memikat pasangan mereka. Di sini mereka lebih terdedah untuk berbual tanpa pihak lagi satu mengetahui siapa dan bagaimana keadaan mereka ini. Jadi mereka ini lebih memilih alam maya dalam mencari jodoh mereka.

Jadi buat kaum wanita jangan malu untuk mendaftarkan diri anda dalam laman mencari jodoh. Hal ini kerana, kesemua lelaki yang mendaftarkan diri di laman mencari jodoh ini mempunyai niat yang tersendiri begitu juga anda. Jadi anda perlu mencari seseorang yang mempunyai niat yang sama dengan anda.

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen