Kebohongan Yang Akan Dilakukan Oleh Setiap Wanita Tanpa Pengetahuan Pasangan.

Oleh: Zuzu Yasmine

Kita biasa melihat seorang lelaki atau suami akan menipu pasangan mereka. Tetapi bagaimana pula denga wanita atau isteri-isteri? Adakah mereka ini juga menipu pasangan mereka ataupun mereka ini sentiasa berlaku jujur? Sudah pasti mereka ini juga akan menipu pasangan mereka demi menjaga keharmonian hubungan mereka. Namun apa perkara yang kerap mereka ini tipu? Mari ketahuinya.



1. Perbelanjaan kewangan mereka.

Seperti sedia tahu bahawa wanita ini jika berbelanja sudah pasti akan lupa diri dan mengikut kepuasan nafsu mereka. Jadi sudah tentu mereka ini kerap terlajak menggunakan wang yang telah dihadkan oleh pasangan mereka. Maka dengan itu terpaksalah mereka ini menipu pasangan mereka demi menyelamatkan diri mereka dari dimarahi.

2. Kelakuan pasangan yang memuaskan.

Seorang wanita ini tidak pernah puas dengan apa yang mereka miliki. Jadi mereka ini sentiasa akan menipu pasangan mereka terhadap usaha yang telah diberikan oleh pasangan mereka. Walaupun usaha yang telah diberikan itu sebenarnya telah memadai untuk dirinya.

3. Perbualan dengan bekas kekasih pasangan.

Wanita biasanya akan menyembunyikan perbualan mereka dengan bekas kekasih pasangan mereka. Tetapi apabila tertangkap perbuatan mereka ini, mereka tidak akan menceritakan perkara yang sebenar malah cuba untuk menyembunyikan apa yang sebenarnya.



4. Bilangan bekas kekasih mereka.

Biasanya wanita juga akan menipu hal seperti ini. Hal ini kerana, mereka tidak mahu pasangan mereka beranggapan bahawa mereka ini terlalu mudah untuk didekati. Maka dengan itu menipu adalah lebih baik untuk menyelamatkan diri mereka.

Sebenarnya, penipuan yang mereka lakukan ini adalah demi kebaikan hubungan mereka juga. Hal ini kerana, perkara-perkara ini sebenarnya agak sensitif dalam perhubungan. Maka dengan itu berbohong demi kebaikan adalah lebih baik.

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen