5 Perkara Yang Lelaki Suka Dalam Hubungan Tetapi Malu Untuk Mengakui.

Oleh: Zuzu Yasmine

Ketika menjalani satu hubungan yang hebat, lelaki biasanya lebih cenderung menikmati daripada meluahkan apa yang mereka rasa. Biasanya, wanita lebih terbuka dengan melakukan perkara yang mereka suka dan mereka juga lebih terbuka. Lelaki biasanya cenderung untuk mempunyai lebih banyak minat daripada wanita dan mereka tidak begitu suka meluahkan perasaan mereka. Berikut adalah perkara yang disukai oleh orang lelaki ketika menjalani satu perhubungan.



1. Suka bertemu dengan anda.

Dia suka apabila bertemu dengan anda walaupun hanya duduk melihat anda di hadapannya tanpa melakukan apa-apa. Dia sangat selesa apabila berada sentiasa berada di samping anda walaupun tiada perbualan antara kalian.

2. Suka melihat senyuman anda.

Walaupun hanya sekadar senyuman namun ia mampu membuat dirinya tersenyum sepanjang hari selepas melihat senyuman anda. Dia suka melihat anda gembira dan itu membuat dirinya berasa senang hati.

3. Suka mengharapkan anda.

Dia sangat menyukai apabila dia boleh bergantung pada anda. Dia suka apabila tahu anda akan sentiasa ada dengannya apabila dia menghadapi sesuatu yang mencabar dalam harinya.


4. Anda punca dirinya ingin menjadi lelaki terbaik.

Apabila dia benar-benar menyukai anda dan bahagia menjalinkan hubungan dengan anda. Dia akan mengubah dirinya untuk menjadi seseorang lelaki yang lebih baik. Anda adalah inspirasi bagi dirinya.

5. Suka apabila diri sering berkongsi dengan anda.

Bagi dirinya anda adalah sahabat baiknya. Maka segala perkara akan dikongsikan kepada anda. Dan dia gemar melakukan perkara itu walaupun ia adalah hal yang remeh seperti rutin hariannya yang anda telah ketahui.

Lelaki ini mempunyai ego mereka yang tersendiri, mereka tidak akan meluahkan apa yang mereka suka dalam satu hubungan tersebut. Tetapi mereka lebih memilih untuk menikmati hubungan itu dengan senyap dan rasa bahagia.

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen