Tanda-Tanda Pasangan Anda Hanya Gunakan Anda Untuk Menghilangkan Kesunyiannya.

Oleh: Zuzu Yasmine

Terdapat banyak perasaan dan emosi yang meluas yang dapat mengatasi anda apabila anda mendapati diri anda dalam hubungan yang bahagia dan sihat dengan seseorang yang anda cintai. Dan kerana segala-galanya seolah-olah berjalan dengan lancar. Ramai yang beranggapan, hubungan yang bahagia akan berakhir dengan sesuatu yang membahagiakan tetapi sebenarnya tidak. Mari ketahui jika dia hanya mempergunakan anda.



1. Mengelak semua perbincangan tentang masa depan.

Pasangan anda tidak mahu bercakap tentang masa depan kerana mereka tidak benar-benar melihat masa depan dengan anda. Itulah kebenarannya. Mereka tidak mahu anda berfikir bahawa anda sebenarnya akan cukup lama untuk memikirkan perbincangan tentang masa depan yang anda boleh berkongsi bersama sebagai pasangan.

2. Naluri menyatakan anda tidak sepatutnya mempercayai dirinya.

Belajarlah untuk mempercayai naluri anda. Anda perlu ingat bahawa apabila anda mula jatuh cinta dengan seseorang, anda boleh berkompromi dengan pemikiran kritis anda sendiri dengan membiarkan emosi anda menjadi yang terbaik daripada anda. Dan itulah sebabnya anda benar-benar perlu berinteraksi dengan naluri anda.

3. Tidak memperkenalkan anda pada sesiapa pun.

Pasangan anda tidak membuka diri kepada anda tentang hobi atau kerjaya mereka. Mereka tidak memperkenalkan anda kepada rakan atau keluarga. Mereka hanya berpuas hati dengan
hanya wujud bersama di sebelah anda tanpa semestinya membiarkan anda sepanjang jalan.


4. Anda tidak menemui apa-apa petunjuk kewujudan anda di halaman media sosial mereka.

Anda mahu kebenaran yang betul? Mereka mahu menyimpan rahsia anda. Dia masih membuatnya kelihatan seperti dia masih single. Mereka tidak mahu orang lain tahu bahawa mereka berada dalam hubungan yang komited dengan anda kerana mereka masih terbuka untuk melihat orang lain.

Jika hubungan anda sebegini, anda seharusnya cuba melepaskan diri daripada hubungan itu. Jangan merasakan dirinya akan berubah. Anda seharusnya jangan melukakan hati anda.

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen