4 Jenis Wanita Yang Menjadi Buruan Lelaki Masa Kini.

Oleh: Zuzu Yasmine

Lelaki sememangnya menyukai wanita yang cantik, lemah lembut serta berbudi bahasa, tetapi ia merupakan sifat idaman. Lelaki sebenarnya sentiasa memburu empat jenis wanita yang sentiasa membuat dirinya kagum dan bangga apabila memiliki mereka. Mari ketahui empat jenis wanita yang menjadi buruan lelaki.




1. Wanita yang mengejar cita-cita.

Mereka yang bercita-cita tinggi ini biasanya kelihatan lebih mendiri dan bersemangat juang terhadap hidup mereka. Maka lelaki lebih mudah terpukau dengan kesungguhan yang mereka miliki. Bukan itu sahaja, mereka ini kelihatan begitu kuat dalam menghadapi kehidupan.

2. Wanita yang berkerjaya.

Lelaki pasti akan terjua apabila mereka berkenalan dengan wanita yang berkerjaya. Mereka ini kelihatan lebih matang, serta bermatlamat dalam hidup mereka. ia menunjukkan wanita tersebut tidak bergantung pada orang lain.

3. Wanita yang menghargai diri mereka.

Apabila wanita itu tahu menghargai diri mereka, sudah pasti mereka juga akan menghargai sesiapa yang hadir dalam hidup mereka. Dari situ akan kelihatan bagaimana wanita terbabit akan bersungguh-sungguh menjaga mereka nanti.



4. Wanita yang menjaga penampilan.

Penampilan ini merupakan daya tarikan yang utama. Tetapi lelaki berharap agar pasangan mereka ini mampu menjaga penampilan ketika mereka belum berkahwin hingga selepas bertahun berkahwin. Hal ini kerana untuk membuat dirinya tidak berubah hati.

Apabila anda salah seorang daripada golongan wanita ini, anda harus berhati-hati dengan lelaki di sekeliling anda. Mungkin mereka mempunyai niat yang baik ataupun tidak baik terhadap anda.


Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen